Monday, July 26, 2010

soksek soksek

salam. 
oh. kemana hilang nya ketahanan badan aku? untk bekerjasama melawan bakt di hidung!
adehh. baru sekejap aku mengemas buku buku. 
tp da gatal da hidung nie.
nak pakai mask?
haha. malas.
degil. sape suro. org suro lap dulu meja semua. xnak. nak kemas trus.
kan. hamek semua bakt. 
soksek soksek smp ke tido la.
mcm nak tanggalkan hidung pon ade.
mule la rimas bagai. 
smpkan blur rasanya.  
inikah resdung?haoooiiooo~~*betul3.*

td time abah masuk bilik aku. 
abah : ape dalam kotak tuh?
aku : kasut *smbl senyum2*
abah : berdiri bulu roma abah tgk.
aku : chantek an?hehe. abh da tgk ker?
abah : da.belang belang gitu. ish.
aku : hehehe~~ chantek ah gitu. unik!

time turun tangga. suar track aku koyak kat lutut. besar!haha.
abah : ape koyak tuh?
aku : jeng3. unik an?haha. baru la rock! (aku paham ape mksd abah)
abah : jahit ah! ish.
*cepat cepat aku ke dapur dan wat2 tak dengar. hihihih~

abah tak puas hati lagi. time kat bilik.
abah : baju banyak. kasut ade. tp suar koyak. ish.
*dengar jer la~ nt2 kang jahitla. tp taktau bila. :)

No comments:

Post a Comment

Followers