Tuesday, July 27, 2010

angan angan saya.

salam. waiting for arab class 4 pm. fuh3. it would be glad if bole tarek kelas arab tu ker pagi. hihi

no need to mention. i guess everyone knows, for this 3rd year, i am staying at home. so ulang alik dari umah. unfortunately, my mom will sending me and catch me up in the evening. bila nak bagi bawa kete sendiri nie mak? abah? kan senang. =,=" xpe. sabar. lama lama mane tau ade rezeki. always think positif :)

since aku duk umah, aktiviti kuar memg agak terbatas. wuhuu. rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. nak hangout sma mereka jugak! tp apakan daya. sabar. tu je. sori guys. da lame tak dpt hangout same2. sori sgt2. :(

kalu duk umah, banyak sangat masa terluang an? huh. helo. journal ada, banyak nak kene baca! ok2. selain baca journal. da takde benda lain da nak buat. lipat baju kemas umah. tu je la. so. kadang2 i manfaatkan masa tuh dengan menjadi tukang masak! haha. percaya ker? compem tak. sape y kenal aku, compem tak caye aku masak. haha. dapur tak penah menjadi tempt lepak kegemaran aku. haha. act, takde la nak masak benda berat berat macam kari tuh. jiwa aku belum 100% ke arah itu. hihi.

aku lebih try ke arah pencuci mulut. kek coklat! (pencuci mulut kan?) tp takde la aku bancuh gula tepung satu satu. beli tepung da siap sume gula cukup la. pastu add on bahan ikot arahan die. then bakar! da siap. :)

muffin also! ritu da wat. tp dapat 20 ketul jer. bawa 6 ketul tuk kak haida. n the rest, orang rumah makan. nyum2. pasni try lagi. diorg kate sedap. hahaha. =p

rite now, try wat makaroni bakar. selalu makan dekat bakery ukm nuh. lasagne die. sedap! n nak try wat gitu~ haha. leh la keje kat hotel wat kek sume bagai =p

plan masa akan dtg, nak wat cupcake! kek siap cream sume! nak wat puding! hehehe. insyaAllah. tu sume bergantung kepada mood. angan angan ok pe. nt lame lame jadi la kenyataan. haha.

No comments:

Post a Comment

Followers