Tuesday, December 14, 2010

saat yang berharga :')

bersama family saat y paling berharga. kan? kan? setuju?
ok. aku da dpt cuti 3 hari! hemohemo~
giler bangga eh? of kos la. dapat 3 hari. tak lame pun. but still, Alhamdulillah~
sebb semua2 nak balik kampung. jadi aku nak tinggal ngan sape?
ayit plak suro aku balik jap, jenguk kampung. oke2~ saya menurut nasihat! ;),

ahad plak, ade dua kenduri nak pegi. dan menakjubkan, dua-dua kenduri tu, budak gemok tak makan nasi pun! just makan ringan ringan. diet katenya. hehe..well done la! tapi tang malam, die pekena nasi. ape?? hancur diet die. huuu~ 

time kat kenduri nie la, ade sorg pakcik duduk ngan kitorg. huu~ muke die bile tunduk, aku pandang nampk serupa sejibik macam muka arwah atuk! huu. sangat! faiz pun setuju! tapi bile die angkat muke, totally laen la kan. wuuu~ terus rindu. then gi jengah kampung. da kosong da. n depan pun da lapang. kitorg dapat duduk kat luar jer sebb kunci rumah kat paklong. so, takleh masuk. tapiii, makcik2 sekalian alam sempat dok gosip gosip. wooohhh! bak kate faiz, macam buletin utama malam ini. =,="

even aku tak wat ape pun kat sane. online pun idak. tengok tv jer. tapi kat sane aku tenang. untuk sekejap. except time tido la, kene terang benderang. hihihi~

sangat terkejut ngan faiz. ade ke tetibe die salam aku. aku da pelik da. nak gi mane nie. ghupe2nye die nak minta maaf, sebb die marah marah aku tadi. haha. budak nie. buat akak die terharu jer :')

No comments:

Post a Comment

Followers