Wednesday, December 22, 2010

alhamdulillah =D

yeop! =D

petang td, dalam pukul 2, i did some medical check-up. alaaaa, yang pernah aku tulis dalam entry before2 nie.
setelah melalui pelbagai dugaan, pelbagai penangguhan, akhirnyaaaa!
aku da cek jugak.

sangat berdebar debar la rasa. takut dapat keputusan yang negative. naseb baikla akak kat pusat kesihatan tuh baik. maluuuu+segannn semua perasaan ada bila operasi ngah berjalan. doktor laki plakk kan? huu. hanya Allah je yang tau feeling aku time tuh.

tapi. aku bersyukur. sebab i got this chance. teehee..bukan senang tau nak dapat. mungkin akan dapat. tapi time da pregnant la nanti. hehe. malu memg malu. toksah cakap la. tapi bila dapat tengok dengan mata sendiri. takyah imagine bagai. takyah refer kat picture mcm time study2 tuh. aku rasa bersyukur. sangat. excited! sampai akak tuh suro aku baring. haha.

tapi. ape2 pun. Alhamdulillah. there is nothing yang abnormal. hehe. sume normal. cume kene jaga kesihatan bagai.

No comments:

Post a Comment

Followers