Wednesday, December 8, 2010

idea datang sepantas kilat :D

Assalamualaikum! :)

rasa macam excited sebentar bila idea macam nie dtg sepantas kilat. hoh. bukan senang idea nak datang dekat aku. haha.

nak tau ape die? hehe.

akuuuu nak menjahit! :D
yela. since dalam wardrobe aku tuh punye la banyak shawls. lagi lagi yang plain kan? ade certain yang aku jarang pakai (tu la. membaziq lagi!) and ada yang corak corak juga. so aku terpk. nak cantumkan dua helai shawl menjadi satu! hehe. bukan cantum gune gam ye!!  tapi gune mesin jahit~!
aku nak cantumkan maybe yang corak ngan y plain. or plain-plain. masih dalam pemikiran. so. nanti bole la pakai two ways. two ways macam mane? mungkin ade yang da tau. tapi yang belum? nanti2 la tau. hihi.

tertanya tanya, nape la aku tak terpk dr awl. yela. aku nie agak rajin nak ushaa blog on9 shoppng. ada jer kalangan diorg yang wat shawl macam tu. jadi di sini. takde la aku nak meniru rentak gaya mereka ye! no no no. haha. tapi aku hanya nak mengurangkan bilangan shawls yang ada dalam wardrobe aku! jangan menyalah anggapkan niat aku sama sekali...hee~

dan mungkin kalu rajenn aku jual? sape tau kan? leh menambahkan wang saku. teehhee :)

tapi..tapi..erm. ayat atas macam propa je ye. agak la kan. sebab proses nak bermula hanya akan berlaku bila saya ada mood ye. ngeh ngeh. dan bila free ye! sebb skang agak bz ngan lab! hoh. jadi kene berdoa banyak banyak supaya mood cepat datang.  ;p

No comments:

Post a Comment

Followers