Saturday, October 30, 2010

tak terluah oleh kata kata. hanya mampu bagi sinaran mata jer!

this is what we call life. tak semua kita bole dapat dengan sekelip mata. lagipun, tak semua barang yang kita mahu berfaedah. kan? dan yang kita taknak pula y kita dapat. takpe. ade hikmah di sebaliknya.

nie la situasi yang aku kene lalui sekrang. dimana bila jalan jer, i'll have to close my heart! bile jalan jer, tutp mata, tutup hati. berulang ulang kali yer. sampai satu tahap..urghhhh. aku da tak tahan! sedihnye alahai rasa hati nie. hanya mampu berdoa semoga bertahan untuk jangka masa yang lama. haish~

sebab ape kene tutup?



sebabbbbbb bile bukak jer..habis la! fulus pun akan melayang. confirm 80% aku akan beli gak barang barang yang aku berkenan. baju, beg, kasut etc. confirm, aku akan membeli! or omputih kabo shoppingggg lor. hahaha.
ayat nak propa je ye. =p tajuk apetah lagi. haha.


sekarang masa untuk berjimat! emmm! baixa!

=))

No comments:

Post a Comment

Followers