Tuesday, October 5, 2010

ini bukan satu keluhan

Journal? submitted!
Poster? done!
"what a hectic week?"
oh. oh. error! mistake!
what a hectic sem la~?
haha..kalu sebelum nie, aku masih lagi boleh minta tolong mak antakan gi kelas..
tapiii sekrg? no..no..no..tiada lagi..
sebab like everyday, kene gi lab..lab..n lab..
kalu x pun, gi 1152..(no ekor tuh!)
so..balik mcm tak menentu..taknak menyusahkan mak aku..
oke. redha la drive sndr.isk3..
aku dpt nmpk kelangsungan fulus aku yang laju.
takpela. sebb aku jugak y gune kete tuh.
n da nmpk kepercayaan diorg bagi kat aku.
even takde la smp ke luar area bangi.
but still thanks! aku takkan hampakan.
yes. i know the function of the car. :)

till now, sume mencit2 tuh da 3 minggu adaptation!
3 minggu? ape hasil?
mestila badan2 y sangat la gebu! kalah y menjaganya. hui2~
da try amik slide darah sume..cucuk IV (uhh..lecehhhh)..IP? lagi laaaaa~~
tomoro kene amik darh dr stok baru. nak tgk darjah parasitemia sume bagai!
kalu da smp 30%, leh la mule trial..trial oke?
trial pun da mengagau..nie kan plak y betul?
hoh~~
tp syes. like seriously (muke seyes)..sgt penat. ntah. penat ape pun xtau.
tapi penat la. mcm nak cari pengganti wat sume keje n me? 
dokkk rehat2..gi spaaaa~ waaa..heaven~~

No comments:

Post a Comment

Followers