Thursday, October 28, 2010

tagged by cik zera~

waaaahhhh..1st time la main2 tagged2 nie an. hehe. dulu men kat fb jer~ ok. jom start!

1. Adakah anda rasa anda HOT?
ngeee~ kalau aku nak angguk pale bole?haha. wah. aku memg HOT~ gilerr tak HOT. tu y trus bersiram tadi~


2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!
alamak!! zera! aku taktau cane nak tunjuk wallpaper lappy ku..wuuuu~ jadinye, takleh tunjuk..hehehe

3. Cerita pasal gambar ni.
tak paham bhs la soalan nie. aku tak pat nak upload wallpaper~jadi tak pat la nak jawb..ihihihi

4. Kali terakhir makan pizza
ermmm..aku nie short term memory loss sikit. tak ingat la bile. T_T tp dgn family la. aku igt sebb time tu aku kene kutuk pakai tudung sarung. hehehe~

5. Lagu terakhir anda dengar.
lagu citer korea! jangan tanye tajuk sebb aku pun taktau. =))

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini.
korek idung. haahah~ caye tak? caye tak?

7. Selain nama anda sendiri, anda dipanggil nama apa?
hooo. kak ya ada. mira ada. ya pasti! jarangggg sangat org pagl ira..tp ade la y panggil~haa. y latest! bini gu jun pyo! ngeee~ i likeee~ 

8. Tag lagi 8 orang (buatlah kalau rajin, tak wajib, harus saje)
urmmm. zera. aku mane ade ramai kawan blog?

-kak haida
-siti anis
-anis biochem~
-kak mas.
-kak reena?hehe~
-wani amin~
-ika honey bunny.
-nabila adnan.

(naseb baik cukup orang~)

9. Siapakah orang no. 1 kepada anda?
dia? ehehe. dia la kakak aku! hehehe~

10. No. 3 ada hubungan dengan siapa?
xtau! nanti aku gi tanye dia eh~

11. Bagaimana pula dengan no. 4?
oh~ die nie complicated..hihi yeye jer. tak penah jumpe depan2.tp die awek kepd kawan baik oppa~hahaha~

12. Kata-kata cinta untuk no. 2.
 sayang! haha. die geli kene pagl syg. tp sekrg tidk lagi. hehe. thanks for everything!! susah2 jagn cari kite tau. senang2 jer cari. nanti leh gelak2 same2. hehehe. gurau jer! love u la! nanti2 addeeee maseee banje kite makan oke. =))

13. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda.
zera nie tingggggiiii sangat mcm KLCC woo. ok. tipu.
die sengal
senget
mereng
baik!
hehe. oke. cukup 5. tp y kelima pndg sebela mata ye. hihihi

oke! aku da jawab semua. compem sume A++! hehehe~
don't take tooo hard for what've been written here, arachi?? hehe~


 


No comments:

Post a Comment

Followers