Thursday, August 5, 2010

sy n thesis

semalam sgt penat. rini penat. esok pon penat. sabtu? aku terbongkang! haha. takda la penat mn pon smlm. just kene rushing dr kelas ke rumah haiwan sane. wow! y aku gembira? dapat drive~ tak sangka mak ayah aku leh tolerate ngan keperluan aku. haha. keperluan ok. bukan kehendak nafsu bagai. hihi. tp seyes. aku belajar rasa mcm mn mak aku rase tiap hari drive gi amik adik skola sume. penattttt~ ngan jam nye..n kene bajet minyak nye~ smlm isi minyak..gune wet sndr! hoho. tu lagi satu. beljar mcm mn bahagi duet ikot keperluan. :)

ok. citer smlm. ade bengkel haiwan kat rumah haiwan. perot da kroottt..krooottt..jgn cakap la. lapar giler! tp berbaloi baloi wa cakap~ dpt makan nasi minyak! eh3..nasi ayam la! :)) y menarik part bengkel..jumpe bakal haiwan pelihraan kami. woaaa~bau diorg sangat wangi. aku taktau diorg pakai odorono ape. nak kate rexona. tidak.( smbl bau rexona aku haha) nak kate bau axe? uish! haiwan roden tu nak ngorat sape? diorg pakai shampoo kot. sunsilk?tidak3! haha. tu la feromon diorg. woaa~ tp kagum, bau diorg leh kekal berjam2 lamanya. kalah perfume y manusia pakai~ hahaha.

kitorg diajar force feeding..bedah..amik darah..kenal jantan betina~ besar besar saiz diorg! sebesar penumbuk aku n lagi besar! comel memg la comel..hehehe(senyum tak ikhlas) tp aku tak berani lagi. kucing pon aku takut. nie kan plak haiwan itu? ouh. akan berani jugak tidak lama lagi. ;))

time force feeding. jangan cakap ah. aku rasa aku jadi tarzan dalam tuh. huwaaa~ bukan mereka yang jerit kesakitan. tp aku y jerit jerit. malu jer aku nie. =,= pasni taknak jerit da. pasni kene wat lagi smp bole force feeding! yeah2! kamu kamu semua. tolong saya ye. :)

tp bila menjelang petang~ treet treet. hp bergetar. (mcm tu kot bunyi hp bergetar). dpt info. dr hasidah nak problem statement n research methodology! ok. howaa..esok submit~yosh!sila buat.

No comments:

Post a Comment

Followers