Monday, August 2, 2010

lone ranger

sitting in front laptop for 3 hours plus instead of study. it's much pleasant if i did that. *sigh*
the day after tomorrow, i got tekno enzim quiz.

petang tadi, for the 1st time la an tahun nie, or maybe 1st time seleps beberapa tahun, i went for jogging! yehaaa~! ok. to be frank, aku memg jenis y malas nak kuar umah. sangat malas ok! taktau nape. aku lagi suka duduk kat umah daripada duk bersiar siar kat taman. sampaikan dulu jiran aku tak tau pon aku ade kat umah ker tak. haha. tp tu dulu. skang aku la ratu jalan kat umah. haha. lagi lagi da meningkat remaja nak masuk ke alam dewasa da pon. lagi la kuat aku jalan. oke2, back to topic.

aku baru pas anta barang kat umah kawan mak aku. time tu memg ngah bising bisng ngan faiz. huh! die cari gado dulu. tu la. da lame tak gado, mcm nie la. sume nye gara gara boot baru die tuh la! =,=
mula mula malas nak gi sorang sorang. segan la. (saya pemalu yer orgnye) yela. nanti kang terserempak ngan kawan mak. tp bila duk dalam bilik, ngadap laptop jer, mcm panas plak. takleh jadi nie. trus bersiap gi joging! haha. ajak faiz, huh! tak baik lagi.

tegar aku sorang2. ok la. joging dalam kawasan perumahan jer. haha. aku bukan jenis long distance runner. jadi aku banyak jalan di selang seli ngan joging. even aku wat gitu pon, ade la dalam 3 rounds jugak tau aku wat! dr stat kawsn pak guard, pusing balikkk smp la jumpe pak guard balik. woho. oke. saya suka! ntah. rase lega. n rase tenang. sorang sorang? takpela. hidup perlu diteruskan. haha. lain kali bole joging lagi!
semangat da de sikit2. tp ikot mood gak.
ape sebb saya joging rini? haih~ haih~ sebb sy da mencekik banyak sangat makanan. dan da jarang sangatla saya bersenam. rasa badan berat balik. T_T ditambah plak, saya ada buat kek coklat rini. hoo. lagi la kene bersenam!

semoga ia berterusan smp sy dpt ramping! ihiks~

No comments:

Post a Comment

Followers