Wednesday, May 19, 2010

terkejot.

alhamdulillah. persahabatn y terputus beberapa tahun dahulu bercantum balik. aku sgt2 bersyukur. die nie kawan baik aku dari sekolah menengah. dr f1 smp la f5. tp time f5, kitorg gado. urghh. taknak igt! sebb aku tak suke! tp skng. kitorg da contact balik. mule2 kat fb. die chat dulu. layan jer la.layan2~ pastu die tanye umah. aku igtkan die men2 tau nak dtg. then. ptg td, die betol2 dtg! aaa! aku thrilled! suke3! wpon rase mcm kekok, tp alhamdulillah. everything is going well~~~~ pretend like nothing happen. =)
aku sgt rindukan persahabatan aku tu k. sgt! insyaAllah, akan baik smule selepas nie. i hope.

percaya dengan kuasa Allah sebb Allah maha mengetahui. setiap kejadian berlaku ada hikmahnya. jangan pernah berputus asa. 

till then,
xoxoxoxo~

No comments:

Post a Comment

Followers