Saturday, May 15, 2010

senaman.

utk pertama kalinya pas subuh aku tak tido.
yes! i did it.
sebb da plan awal2 dr ptg smlm ag.
nak gi jog n men badminton
(eh..eksyen..kunun2 la men tok piala thomas)

tp awal2 memg liat tol aku nak bangun.
mcm biase la an.
sume kejut.
mls gak.haha.
tp bila dok pk2.
dr aku membesarkan badan.
baek bangun! semangat trus nie.
haha.
siap2.
7 lebih pegi ah
men kat stadium seksyen 15 tuh.
joging dulu nie.
abaikan ayit yg ngah dok bace paper lam paper.
semgt nak warm up dulu. haha.
tp time joging.
urghh! pancit!!
(kene pijak paku..meletup la an)
mule2 sebaris lagi nie ngan pelari watson yambek n mohd ali.
(sape2 aje ntah)
y si tembam memg da pancit awal2 da kat blakang.hahah~
(kire aku lagi bagus la an?woot3!)
lame2..huh..huh..makin slow plak.
makchek tu pon leh potong aku.
ngaa~
abaikan! tp tetap dpt jog 1 round ok la an.
haha~
badminton plak.
nie pon aku da pancit. haih!
nie sebb joging ah nie! tgk tgn n kaki aku da lenguh!
(salahkan joging)
men2..smp pkol 9.
pastu balik.
truskan cari makanan! opps! aku lapar la~~~
tak baek bia perot kosong nt masok angin..
pas makan..nek bilik..igt nak mandi..
tp tertido!
ee..aku penat ah. kalu penat kene tido. topup tenaga!
ahahaha~
byk tol alasan.
jgn jadi mcm saye.
maju sukan untuk negara! =))
till then..xoxoxox~

No comments:

Post a Comment

Followers