Sunday, May 2, 2010

cuti 2 utk cuti!

pagi2 aku da ilang mud~
jiwa aku penasaran~
urghh..i tak suke tawww~
MySpace

tp da menjelang tgh hari nak ke petg!
yeahh!
i got that chance~
ronggeng2~~
MySpace

bermula la penjelajahan kami
jam 2.30 ptg..dengan dihantar oleh mak ker ktm..
watak:
kak haida~
saye!wajib!
n wan~~

nek ktm-lrt-jamek!
jalan2..pusing2~
urrghh~mate aku pusing2 tgk byk brg2 ketagihan aku~
allalaa~~
padahal kak haida nak beli brg tok akak die kawen~
aku y angkut sekali.
n dpt brg dr kak haida~
woooottt3~~
haha~
bile lagi nak paw org an?an?
lalala~~
MySpace

pastu snggh sogo..beli suar wan..
n cabut balik..
time nie y aku malu nie..
ape punye perangai la ko mira,,
tak gheti2 nak behave ker?
adehhh~

kes 1:
dlm lrt..leh plak aku rebut tempt dok ngan diorg due nie..
haih~
smp an aku men duk jer even tak muat!
haha
pastu...
makcik tentang ngan aku pgl aku..
soh dok sebela die..
huhu
maloo~smp an makchek tu tanye..
muat x?
makcik!saye malu!
MySpace

kes 2:
dlm lrt lagi nie..
da benti.org kuar masok
aku rebut agy pat dok ngan org nak masok..
urhh!
maloo lagi!
smp an akak tu da nak duk..
tp aku rembat!
goolll!!
waaa~
sian akak tuh~
die masam jer~hahaha~
aku tak brani nak tentang mate ngan makchek y pgl aku td..
huhu~
maloo punye pasal...

kes 3:
ktm penohhhh giler kat bts..
mcm ikan sardin~huhuhu~
kitorg lepaskan 2 ktm.
y ketiga baru kitorg nek..
push3!naseb baek ah kitorg tak tolong 1 bangla nie masok lm ktm..
die seboleh2nye nak nyelit masok lam even pintu nak tutup da..
haih~
manusia..manusia~
dlam kol 9 kot..smp umah!
penat kaki..~
MySpace

but..setinggi2 penghargaan kat akak..
woott3~
coz..
berjaya bw ya kuar~
banje makan!
n for the kain ela~haha~
pasni nak paw agy ah!
MySpace




No comments:

Post a Comment

Followers