Friday, May 14, 2010

merapu meraban~

rasa bosan gak kalu time cuti2 gini.
even amik shortsem pon belom tentu dpt ilangkan bosan.
serius!
melainkan kalu ade aktiviti kat umah.
(memasak pon leh ilangkan bosan k..haha..bajet!)
time gini ah kan igt kenangan dulu2.
huhu~
mish all moments!
rindu kamu sume~zira..zurin..dila..n of kos colony!
betul. tak tipu.
tp takpe. tenet ade an.
ape lagi.on9 ah.
huh.tetibe igt y lappy saket skng.
mcm da tenat.
nak anta hosp,takot x mampu.
xpe2.selagi mash ade ubat.ok la.:)
truskan nie.gigih on9.wpon broadband sgt la lambat mcm sipot.
mcm baru blaja bw kete.
ehh.xpe.truskan lagi.
godek2 profile org.
urghh~
perangai buruk aku dtg lagi.
aku gian.
seyes! aku da ketagih giler.
aku jadi tak keruan.
aku jadi serabut.
hahaha. hiperbola giler.
sila jgn percy!
aku click lagi n lagi n lagi.
tgk n tgk lagi.
even tenet lambat,tetap tegar!
smp lappy mati sndr. (+_+")


urghh~aku nak MEMBELI BELAH la a.k.a SHOPPING a.k.a melihat duet terbg dengan bahagianya..
freedom is urs!hahaha~~
tp..dengan kondisi y tak m'izinkan..
takpe..tahan2!
konspirasi di belkng. shh~


k. stop bebel. stop merapu. tipu dusta segalanya.




No comments:

Post a Comment

Followers