Sunday, May 29, 2011

newly wed~

hey. Assalamualaikum! da lama gak rasanye aku private blog. nape eh? aku pun lupe reason die ape. heh. lately, senang hilang ingatan sekejap.

macam biase. hari hari gi keje. bila malam je plak. terus ngantok macam dah lama sangat tak tido! kalu tido kejap, takpe gak. nie tido sampai ke pagi. -_-" dannn nak cukup sebulan da keje. yosh. another 2 months. overall ok je. hepi dapat sane.
heh. minggu nie sangat busy. (propa) takde la bz mane. jumaat lepas gi alamanda dengan staff. jumpe zera jugakkk sebab nak beli hadiah tuk dila! :)..oh..hari jumaat nie jugak, aku uli uli sagu. jadikan hydrogel.

hari sabtu. ingat nak kuar kejap je ngan gemok. tp terlebih masa plak. smpi ke petg. beterbangan fulus aku dari purse..mcm kupu kupu kertas.

hari ahad! aku masih tak percaya sebenarnye. tapiii..kawan aku da kawen! congrate 2 nasy n fatihy. diorg dua nie kawan kelas aku kat jalan 4. sangat chantek ok! berseri2 muka pengantin. heh. tadi pun dapat jumpe kawan kawan lama!! semua da berubah. ada yang buncit. yang bulat. yang maintain. hehe.tapi naseb baik si malaun mintak penampar tuh takde. keh3.


chantek kan? and diorg sangat sepadan. adore ngan pelamin. ngan hiasan nye. ngan baju pengantin. semua chantek~ 

p/s: tapi sebak jugak kadang2.

No comments:

Post a Comment

Followers