Wednesday, April 6, 2011

nak study, feel belum datang. gulp. gulp

oh. ohhh~ bile mau study? @_@
ayuh study! sikit jer subjek mira oi. 3 je. jadi sile study!

tapiiii..aku sekrg..



kek? apehal lak nie? haha. aku terpk nak bake a cake jer! dari dulu. lagi lagi red velvet cake. gile kuat penangan die suro aku buat. asek terngiang ngiang "buat la~ buat la~"..haha..gile scary! tipu je..tapi, aku siap google amik resipi. nyammm~ tapi td mem besar, belikan tepung wat coklat moist jer..:( ..takpela..hold dulu buat red velvet nie. nanti nanti aku buat jugak! tak kire! =))

ke ade orang yang willing nak belanja kek nie? hehe~

p/s: kan bagus kalu mood study, sekuat mood aku nak buat cake. @_@

1 comment:

  1. sedap nye kek!!nk sket choc moist...extra choco plzzzzz!!! haha

    ReplyDelete

Followers