Saturday, April 23, 2011

excited! =))

Assalamualaikum! ~

mood excited nmpk kan? heh. mestila! sebab..AKHIRNYA! thesis aku telah dihantar untuk dijilid. Alhamdulillah~ dugaan telah sampai ke p'hujungnya. nampak tak? nampak tak? aku dah nak melangkah ke alam lagi mencabar after this. yosh! hehe~ tapi agak mencabar jugak time nak print tesis tadi. perghh! dua jam menunggu okeh! penat ja. tapi turn kami tadi tak sampai sejam pun masing2. -_-"

moral of the stories: buat siap siap complete sendiri dekat laptop sendri. pastu terus hantar pegi jilid!
padia amira nie. cita takdak.. tapi da de moral of the stories? hee~ takda ape2. bia la. malas nak ingat da, sebab da berlalu punnnn~ =)

dann tadi sejak berapa lame ntah da lame tak jejak kaki kat pasar. akhrnye beli jugak! nyum. nampak semua makanan sedapp. lagi lagi nasi kerabu wan atiq. nak yang kat wan atiq jugak. taknak dari kedai lain. keh3. naseb baik la dalam bangii jer. pasni kalau mengidam, boleh bodek mak pergi beli. =pp

pastu? pastu? aku membeli lagi -_-" kain ela satu pasang! nape aku beli? sebab kain tuh bercorak yang aku nak! corak paisley a.k.a cover buku a.k.a kain batik! chantek! murah pun ye. RM26 je. tp mungkin aku da lame tak membeli, sudahnya aku bagi rm16 jer. ape la! wat malu jer aku nie. keh3. naseb abg tuh cepat jer panggil. tapi yang lagi satu mcm chantek jugak. huuu. pasni nak beli kaler lain pulak. huhehuhe~

pastu? pastu? aku dapat bungkusan! hehe.

wahai auntie SITI ANIS! bungkusan kome da sampai da kat umah awok siang tadi. awok terus bukak. eh3! selendang! keh3. mentang mentang, awok nie kaki selendang, kome bg ye? menambahkan koleksi awok jer. hehehe. mekaseh ye kome! awok takdak lagi corak yang mcm tuh. hehe.mekaseh! mekaseh! kome. kome. kome. fullstop~~ kih3~
p/s: awok try call kome tadi. tp akak operator yang jawab. haaa! jadi awok takmau da call kome lagi. nak dgr suara awok, call ye. =p

1 comment:

  1. haha.. i opp henpon sebab minda bercelaru jiwa berkocak.. hahaha..

    pakai camtuh je pon ok~ x yah gune inner.. ingatkan nak bagi kaler turqoise tapi jalur jalur dia macam kureng mengancam.. hehehe.. ingat nak sambar kale krim krim kuning cair , tetapi dah disambar dulu ngan membe... hopefully kamu suka kaler itu :)

    ReplyDelete

Followers