Tuesday, March 22, 2011

kau abadi di hatiku

Allah tidak pernah membiarkan hambaNya terus berada dalam kesedihan. Suatu hari, awan mendung tetap akan pergi diganti dengan pelangi yang sangat cantik. Bukti kasih sayang Allah kepada kita semua. :)

pergh. tajuk tak boleh blah pulak kan? haha. tu abadi punye trade mark. pinjam la kejap jadi title jadi la kan? :)
sabtu lepas. ade dua event, dan ini menjadikan jadual aku full hari tuh. bajet bz punye orang la an. nak jumpe, sile wat appointment =p

pagi sampai petang, intervarsiti kat ukm. (naseb dalam ukm je). tentg pembentangan thesis. dari seluruh pelosokk tempat (hahah!) ipta dan ipts. gambar? tiada dalam perkhidmatan. hehe. aku pun bentang thesis jugak kat blakang. pasal sinergi. best! try baca. :)

malam plak dinner amin.. eh eh eh. aku kan alumni amin :) datang dalam pukul 8.30. pastu kalu 3rd year memg jalan atas red carpet. malu plak rase. haha. meja mampat sgt. ruang jalan sempit jer. makanan. aku cakap pasal makanan? kali ini aku pandai cakap, erm, makanan die biase biase jer. tak dapat menandingi selera aku. ahahaha. =p. persembahan boleh la. ade yang wat aku terkedu. wat ketawa. wat tergamam. semua buat buat la. tapi part sedih takde. nak watpe sedih? HAPPY MOMENT kot time tuh! =)) simpan baik baik dalam hati.

"kawan beribu berjuta boleh kita cari. tapi kawan yang ikhlas, yang baik, yang jujur, yang susah senang bersama, yang kita selesa, dan segala yang, hanya satu dalam sejuta"


"hargai kawan kawan kita seperti tiada lagi hari esok untuk kita bernafas"


p/s: sya sayang kawan kawan sy! :')


p/s : asek kene tinggal jer kat rumah. mak abah asek balik jb jer. ohh. ohh. nak ikutt! :'(

1 comment:

Followers