Thursday, March 31, 2011

after a hundred days

hey. salam :)

pukul 2.23 pagi. tak tido lagi. sebab? menaip. kesan? jari semakin runcing. aww~ kelentong sangat. eyebag makin nampak. muka makin lesu. semua bahana tahun akhir. takpa takpa. struggle sekrang. InsyaAllah, nanti akan terasa nikmatnya :') haish. dah lama plak rase aku bercakap dengan kawan aku. semua gara gara aku tak berapa nak ada mood nak bercakap cakap, bercerita cerita. heh. to anis: sorry. kalu anis mesj sume, i didn't respond. pasni, after habis semua, i talk2 with u eh :) to debab jugak. naseb baik ko paham aku. heh.

oh. ritu..ahad 27hb. hehe. syok. after beberapa bulan tak jumpe, akhirnye jumpe jugak ;) alhamdulillah. heh~
tak suke dengan ldr senanye tp aku selesa. camne tu? tak suke tp selesa? heh. takpe. pengorbanan. pasti ade hikmahnye :) i believe in that.

jarang sangat jumpe. boleh hitung dengan jari jer. masing2 ade komitmen. masing2 bz. ritu pun men taram je nak jumpe. since die kat seremban. hoh. macam la sorg dok malaysia. sorang dok oversea kan? susah beno nak jumpe. haha. tapi takpa. suke jer canie.

p/s : bercintalah kerana Allah. pasti akan terasa nikmatnya. insyaAllah :)

1 comment:

  1. haha ya...chill babe...akak ade tips...kat blog kwn akak...try bk ni =0

    http://selipartoilet.blogspot.com/2011/03/tips-hubungan-cinta-jarak-jauhh.html

    ReplyDelete

Followers