Wednesday, March 30, 2011

fuh! *tarek hembus nafas dulu. dengan mata menahan ngantuk*
banyakkk giler keje terbengkalai. contoh? kain yang disidai dua hari lepas. sejuk sikit sikit. gi garingkan dulu. hehe. baju yang da diangkat. dua bakul penuh. lipat siap siap. baju yang tak dibasuh lagi. tengah putar. tunggu lagi beberapa minit. kene basuh jugak. kalu tak nanti menimbun. ngaa.


itu la yang jadi bile balik kampung sabtu ahad semalam. tapiiii aku sukaaaa! hehe. da lame giler aku tak balik kampung! sangat lama. mungkin dalam sebulan lebih? hehe. sampaikan akak sedara da ade anak pun aku taktau. baru smlm tau. pathetic giler! -_-"

esoknye,pagi pagi da bangun. kemas kemas umah. siap siap. pukul 10 baruuuu gerak. tapi tak silap aku ade orang tuh cakap kol 9 tau gerak. -_-" kol 1 lebih sampai. makan nasi ambenggg! *marvelous* pukul 3 gi umah mak oteh. fuh! giler lama tak merewang. kopek bawang je keje. pastu part hiris bawang puth tak tahan da. sampai pijar tangan nie. getah die. perghhhhh. tak menahan beb! ahad time sanding pun same. bz nak mampus! tak cukup tangan. yang muda muda semua da gendong anak. huh. yang laki laki ke hulur ke hilir bawa makanan topup. tapi meriahh. kugiran die best! not kugiran yang orang tua tua. tp yang muda muda. ala ala band la an. ;) sore pun sedap. lagi lagi sang jantan! haw haw haw.

malam nikah. chantek pelamin! sangat chantek! ade 4 kerusi untuk 2 pasangan.hihi. tapi tak amik gambar plak. tema purple pink. seyes chantek! kaler lembut jer. heh. nie yang tetibe mood gatal masuk nie. tengok orang semua kawen kawen nie. tergugat hati beta. eceh! hehehe. tapi mase nikahhh..hahah! blackout la plak. biase la. macam tak pernah rasa kan. kan. kan. hehe. overdose letrik laa. adat la tuh. gimik. =p

balik dalam kol 4 petang, tapi singgah melaka tuh. lawat orang saket. melaka memang banyak traffic light eh? sepanjang dr hospital tuh smp la ke tol simpang empat (kot)..ade la dalam 17 traffic light. tak menahan. setiap satu dalam dua minit lampu merah die. lameee jer rase. tetibe aku rase macam jauh sangat jb ke bangii. dr 3/4 jam..terus jadi 5/6 jam. huu.
*hospital melaka*

tapi. puas la balik nie. sebab da lame gilerr tak balik. ohh. jumpe gak sedara belah mak. heh. rindu. :')

oh. the day before balik kampung tuh. dok pulun pulun balut hadiah. alkisahnye, mak suro beli dua pembalut. tp aku degil. nak beli satu jer (bajet besar macam kertas majong la kan pembalutnye). sekali kecik. -_-"
pulun2..bagi nmpk muat bagai semua. dan jadi la..


tada!.heh. sgt tak kreatif. tp aku suke. kombinase hijau(pembalut) dan cream(reben) memg masuk! ngee~ tp bukan aku buat sorg senanye. hehe. kak atin tolong same. hehe! oppss!
takpe. len dari yang lain :)

perghhh.citer yang terbengkalai. same macam baju2 yang tak berlipat! terperuk jer dalam draft. heh~ nie citer dulu2. nape aku cakap dulu2? sebab aku tak igt pun bile nye jadi. tp dulu2 la. =p

No comments:

Post a Comment

Followers