Wednesday, November 3, 2010

one step forward full with happiness =D

hai3! hati sy sangat senang sekrg. ho ho ho =D
susah kalu nk tengok sy seng gumbira nie. bukan sebab dapat makan free tau! ingat aku nie kuat makan ke haa? aku on diet ah! cewahhh. tipu sungguh. ngee~
tapiii, bukan jugak sebab dapat jumpe putera ensem2. ohhh. itu jauh sekali! pintu hati dinda telah tertutup kakanda sekalian. ngaaa~ perasan! hehehe~
lagi la sangt jauhhh, kalu aku cakap aku jumpe gu jun pyo! hahaha. sangat la mustahil. jumpe macam rambut gu jun pyo ade la! heheheh~~ tak baik ah. insaf2~ =D
tapiiii sebab~~ aku gi kuar tadiiii..gi MINES!
ahhhh. lantak la. korang nak cakap aku kecoh ke..aku propa ke..takat gi mines je pon. ape nak kecoh an? tp ade aku kesah? lantakla semua itu. janji hati aku senang dan tangan aku nak trus menaip. hahah.

dengan ini. sy ingin menyampaikan ucpn dr tulus hati suci sy ini. sy tidak memandang tempat2 y mewah, tempat y havoc, tmpt2 y datin2 dato' je pegi. ahh. sy tak pandang semua itu. yang sy pndg, sy tak kesah pergi ke mana2 biarla ke tandas sekali pun. asalkan akan terpahatnya satu kenangan indah di situ. hahahah. ayat sangat takleh blah. hehehe~ persahabatn itu sangt penting ye kawan2. biarla kita ikhlas walau mcm mn pun org itu. an? an? an? =)

sy juga ingin mengucpkan gamsamida~~ kepada omma sy y tercinta kerana memberi sy kuar berjalan2. hehehe~ sgt kesian la sy an. mcm tak penah kuar jer. apela. bukan begitu ye kawan2. cume pergerakan sy masih di bawah pantauan mak ayah sy. takpe. sy selesa mcm nie. syukur. :)

perjalanan kami turut disertai oleh geng anna. hehe. so total sume 4+5=9 la. hesh. ape la. tu pun xtau kire. hehe. smpai2 trus solat. :) kemudian? MAKAN la. ape lagi. lapar kotttt! even aku sarapan kol 11 pon, tp tetap laparrr oke. hahaha.

pastu? yes! gi men bowling! senanye bole hitung dengan jari jer berapa kali aku gi men bowling. tp. jari aku tak terkira sebb aku pun da lupe berapa kali aku da main. ngeh3. takpe. pasni compem dompem, aku pro men! lawan jom! hahaha~ tak baik takbur =p
pastu round2 pas solat asar. gi cari barang anniversary dila. oopps! hehe~

gi beli makanan sikit2. beli SUSHI jugak. gu jun pyo punya pasal! haha. tiba ja.
tapiiii! ingin saye ingatkan di sini sushi salmon tak sedap! dan yang seangkatan dengannye oke! huh. tak sedap. tak sedap. aku makan. meleleh2. isk3. muntah balik. huh. tekak melayu terakhir la katakan. haha. ade la bw balik sikit tok orang2 kat umah. bia sume blaja makan org jepun! =D

time maghrb abg aku mesj. tanye nak join makan mcD x? hajat di hati mesti la nak kan. hehe. pas drop mereka kat UKM. sy pun vroom2 la an. target kol 8 smp umah. jalan plak lengang. ehem. paham2 la. 80-100 km/j la sy bawa an. hehehe. paling slow la tuh~

tapi ghupe2 nye. mereka kelentong! saje je cakap mcm tuh supy sy balik awal! huh. jahat sungguh.
dan mal n faiz excited bile tau ade sushi. sume nak makan sebb 1st time an. haha.


tengok2! siap membahagi antara dua. so. dua2 dpt rase. haha.


 muke! punye nikmat la makan kan. hahah. padahal tak habis! =D

tapi egg tart mendapat sambutan hangat! nanti la syg2 sekalian. nanti kak ya masak lagi oke? hahah~ 

aku syukur sangat. sebab it end up with happy ending! setiap langkah yang membawa keceriaan. gelak ketawa. alhamdulillah. takde kate yang sesuai nak gmbrkan perasaan aku. hehehe. wah3. ayat drama sungguh!~ nggeee~

nak tengok gmbr kami jalan2? sila tgk kat facebook ye! ( tu pun kalu cik zera da upload kat fb..hihi)

akhir kata dr saye :)
sy sayang sangat2 sama itu dila, itu zurin dan itu hazirah! ikhlas dari hati sayeeee yang suciii ini. hehehe~

No comments:

Post a Comment

Followers