Thursday, November 18, 2010

aku diragut!

tolong tolong. apa nak buat nie..aigoo. huhu. sian la wahai hati nie. nape?

gigi aku saket! no. i mean gusi aku bengkak. aish.

makanya..

kenikmatan aku utk bercakap, utk ketawa, utk makan byk2 telah diragut!nak mengunyah sangat payah. sakit. nasi tu leh aku kate, aku trus telan jer without gigit. or x pun, aku gumam macam org takde gigi. huhu~ pagi pagi bangun mcm pipi besar sbelah! erkkk.

jadi..gedik2 la ngadu kat mak aku..mak aku cakap. nak tau ape?
"tu la. dr dulu kate nak diet. tak wat2 jugak. haa. gigi saket, tanda tak bagi makan la tuh!"

ohh. mak. pandai wat ya terkedu eh? nguuu~ aku serius. mak men2. aigooo~mak suro gi klinik. lagi sekali aku tanye sebb terlintas dalam pkrn an.

aku : mak, kat mane klinik murah area sini?(tiap masa aku dok pk, mane klinik murah? )

mak aku dengan selambanya menjwb, "klinik UKM kan murah?"

hoo. mak! urm2. aah kan. klinik UKM murah. sebb freeee jer..*senyum2 kambing* 
aku lupe dengan kewujudan pusat kesihatan itu. ohh~

pastu tanye2 la dekat sorg akak nie.hee~
die suro amik ponstan.aku xtau.impacted 3rd moral. partial eruption. pre ape ntah. huu~ ayat dentist. eden tak phm. ampun kakkk. nak tanye lebih2 kang, takot lagi panjang lebar akak jwb. takpe. y sy igt PONSTAN. nie gejala gigi bongsu nak tumbuh katenye. @_@

betul la kate orang. bole demam kalu gigi bongsu nak tumbuh. tapi aku tak demamm, aku kan kuat! cume pening2 tak sedap badan je! heeh! 

2 comments:

  1. musim org nk tumbuh gigi bongsu agaknye....hehehe

    ReplyDelete
  2. waniiii!!! muah3!~ ngee
    hang pun nak tumbuh gigi ke?

    ReplyDelete

Followers