Sunday, June 20, 2010

.updating.

hait2. i'm back from jb! sgt penat. seyes. even bukan aku y drive, but the passenger is more tired than the driver. the traffic quite lancar la. tp banyak sangat kete. since today is the last school holiday rite. so, people sume berpusu pusu la balik ke rumah masing masing. haha. padan muka esok skola! faiz da mengeluh da. takde semangat.haha.

_________________________________________

oke. my laptop da pulih! da reformat balik. tp sayang la coz i need to install back all softwares i used b4. including kaspersky! da takde. so, i use avira sementara i can get the kaspersky installer disc! leceh jugak kalu reformat sendiri. haha. but anyway anyhow, thanks la to aleh aka epong! even die da marah aku sebb aku banyak tanya nak install y mane. bwek! of course la aku tanya sebb aku taktau. nt kang main install jer kang then rosak. sape susah?hahaha.
_____________________________________________

the last friday, kitorg tak gi mana mana pon. bak kata pepatah, "bring ur heart home" haha. memg sesuai sangat pepatah tuh coz that evening, aku tido macam da berhari hari tak tido.

_____________________________________________

at last, saturday kuar pon. tu pon sebb ade sesi "mogok" haha. aku just baring baring jer kat bilik. yeah sebb takde wat ape ape an. baring la. eh. and baca buku jugak! (kene stated kan..haha) pastu aish nmpk. n bole die cakap kat mak aku. "mak. ya nape mak? boring die tu len pesen."
gulp. adek aku nie. aku nak baring2 jer pon. bak kata ayah aku "bila ya diam jer, tunduk jer,mogok jer.. faiz risau..sebok die nak tanye"

______________________________________________

n td (ahad) da kemas kemas nak balik bangi. but before that, singgah kampung coz ade kenduri. nyum3. makan free. makan free! haha. jumpe la jap mak itam,cik um, ucu..and..last but not least..kezen aku sorg nie. die kembar aku gak. we both share same name, same age, same birth month, tp len pakwe oke!=p
die nmpk..nmpk..mak aku cakap mcm "buah epal". mak cakap bukan aku!haha. tp ape2 pon. janji die bahagia.


and not to forget! HAPPY FATHER'S DAY to my father. thanks 4 everything. thanks sebb masih mampu nak melayan kerenah kerenah anak abah semua.

khamis nie exam sejarah pemikiran! gulp. gulp. budak sains study sejarah. haha. gud luck oke kat budak biochem semua! study!

till then,
xoxoxo~

No comments:

Post a Comment

Followers