Thursday, June 24, 2010

a few thought :)

1st : alhamdulillah~ at last, short sem a.k.a sem 3, hbs jugak. suka! suka! i learn new things! things from  the book. things about life. things about heart. a lot of thought. and. new thing! kan elok kalu ilmu atau info dikongsi bersama, supaya kejayaan dapat dicapai sama2. bukan makan hanya untuk satu grup y kecil jer. i prefer a big grup. so that, kita leh 'celebrate' sama sama kan? tak gitu kawan kawan? ehem3. rasa mcm tak salah kalau nak promote buku sejarah pemikiran nie. aha! buku nie interesting sebenarnya. kalu baca, ade part y kelakar. mcm teori darwinisme. teori yang mengatakan kita semua nie wujud dr benda y simpe dan berevolusi menjadi benda kompleks! dan banyak cerita cerita tentang iluminati, zionis, yahudi. dan semua perancangan mereka, protokol2 mereka, is happening rite now! i bet not wrong kalu kita baca dan amik langkah berjaga jaga kan

_________________________________________

2nd : wow! next sem is my our third year! final year! urgh~ satu langkah lagi untuk menggenggam satu scroll? excited! dalam masa yang sama, takut! coz, we have to handle our own project. THESIS! a lot of presentations! n semestinya kami semua akan menghadapi cabaran cabaran baru. me as well. i have many things to settle up. a lot! n have to face new things! and also have to focus 100%!

_________________________________________

3rd : dalam kepala aku skng nie. ade kekeliruan! huhu. i have to make a decision! da lame da aku pk. dr sejak awal awal short sem. but still, i got no answer. how i wish that i can solve it before next sem. tu la kelemahan aku. susah nak buat keputusan. even a small single thing, i akan minta pandangan dari kawan kawan. that why, my mom n daddy, cakap, i'm still a child. budak sekola menengah. coz i can't make my own decision n i don't know nak membahagi2. owh. how i wish i can face it. for now n future!

___________________________________________

4th : oke. aku kecik hati sgt2. ye, betul! dan aku kena sabarkan hati aku. kentalkan hati aku. n terus tenang dan tabah hadapi hidup. inilah dugaan kan? i have to be more positif!

____________________________________________


till then,
xoxoxo

3 comments:

Followers