Tuesday, June 1, 2010

bad day~

hai. selamat selasa! =))
my ulcer is getting better! y kat lidah da baek. tgl kat pipi. even kdg2 susah nak kunyah,tp alhamdulillah.
much2 better than b4~=)
urgh. semlm memg semlm hari bad aku! seyesly bad!
kuar2 bawak kete aku da rase len.
takde jiwa. k. takpe. truskan lagi la perjalanan.
gi singgah maybank jap.
parking kat bhgn tepi.
tp mlgnye, kad wat hal. padia an? haish~
pastu nak balik, de van kat tepi.
nak dipendekkan cite, kete kene lantak ngan van! waaa!
ko igt van ko besa mcm van mayat, leh lantak suka suki.
da ke depan. depan jer ah. nak undur padia?
haish~
aku ketepi, cek2.
diorg punye la sgt TAK gentle.
gi tgk jer? hahaha. sgt tak gentle. tula die laki melayu skng. ish!
siap leh pgl membe lam bank suro pat sikit.
cuak??ish! aku sorg jer kot time tuh, nak cuak padia?
aku tak marah ape. tp aku marah sebb diorg tak tampil berdepan,.
padahal aku da tunggu lam kete. siap pndg2. tak mai gak.
 minta maaf ah.
tu jer aku nak. kata2 maaf. adoi. ego laki la tuh!
pastu mule la aku bw ngan geram. bengkek!
smpkan moto y bw kat belah kanan pon aku nak marah.
betol la. dahla bw budak tp ikot kanan. lambat lagi.
salah kan?
adoii.

pengalaman. so pasni lebih berhati2 ngan kete besar2!

till then,
xoxoxox~~

No comments:

Post a Comment

Followers