Friday, November 25, 2011

perempuan, RM, shopping, kerja

salam!

mustahil la kan kalu dapat pisahkan perempuan dan shopping. sangat mustahil! dan susah maybe. sape berjaya meh sini nak tips? haha.

lagi lagi emosi tak stabil, asek marah marah, moody, (semua tuh aku la tuh), keinginan nak membeli tuh mesti akan tetibe jadi high gile! even tengok thru fb je pun, atau blogshop mane mane, still, tarikan die..perghh! memanggil2. ok. hiperbola. mungkin aku sorg je kot camtuh. haih~

bile dapat berlawan dan berperang dengan nafsu sndr, a very big clap! dapat save money. tapi soon, money tuh akan terbang ke barang barang lain pulak. haih lagi~  *tiny clap plak*

but agak bersyukur skrg sebab temptation ke arah selendang da reduce. maybe sebab duet da kurang? atau dihalang untuk membeli? atau selendang memang da banyak? ye! bile da cecah until 60++..what else can u say amira? pengumpulan yang tak disedari dari dulu. nak dibagi orang sayang, nak simpan, sape nak pakai lagi selain aku? nak pakaikan kat faiz? oh my~ bulat mulat muke budak itu. =p

isu selendang da setel. but now, beg, top, paling baru maxi skirt? aiyak. hilang yang lain, datang yang baru. memang naluri wanita yang suke melihat benda benda yang chantek, warna yang meriah, sweet, nice and whatsoever yang menampakkan chantek. wonder, if sampai satu masa aku da tak pakai semua tuh, ade ke generasi lain yang boleh aku turunkan? i wonder, ape akan jadi kalu aku ada adek perempuan? heh.

dan ye. bile muncul tajuk macam nie, itu petanda nafsu aku datang. yeah. like i said, bile ngah ade prob, moody, murung, depress, mood tak stabil, (aku rase mcm da jadi angry bird minggu nie), aku terasa sangat2 nak membeli. tiap hari usha baju baju, maxi skirt. haha. but till now, boleh tarek nafas lega, aku masih lagi boleh mengawalnye eventho, aku da kire kire bajet lagi. adoii.

i just need a job rite now. tak kesah kerja apa apa, janji dapat top up balik duet dalam akaun aku. list barang aku nak beli da memanjang! oh. itu termasuk barang barang untuk orang lain jugak. teeheee. it not an excuses. it's reality! dangg.

just believe in faith. rezeki ada di mana mana. rezeki untuk seseorg hambaNya akan datang jugak walau mengambil masa yang panjang. :)

1 comment:

  1. heeee~ yg penting jgn bagi or jual selendang yg saya bagi~ hehehe..

    nice to read something on ur blog~ lama x dengar cerite... sorry still can't update too much story... tajuk proposal baru settle, need to settle macam macam by next week~ really sorry dear!!

    btw, take care!!!!!!!!!!
    oh ye, sila berjoging setiap hari selain window shopping di blog blog ..hehe

    ReplyDelete

Followers