Wednesday, November 30, 2011

color block



*courtesy from google*

nampak meriah sangat warna2 nie kan? yes! nie la color block! 
ape color block? kombinasi dua/3/4 warna2 solid. tapi ingat. jangan lebih dari 3/4 warna. nanti nmpk macam ape je..heee~ nie ape y aku baca la kan~ :D choose one color utk ditonjolkan. macam pada beg? 
pilih beg warna fushia. dan baju plak warna simple dan lembut~
serius! aku rasa mcm cantek gila atau vogue gile pakai baju cani! tapi tuh la keberanian kene ade. haha. eh. utk baju kurung pun ade tau~ jap..aku cek google =p

TADAA!
*courtesy dari google*

nie la die. kombinasi baju kurung moden warna hijau dan purple. pink dan kelabu. bukankah ia nampak menarik? kan? nanti can match ngan tudung purple. :) ohh. baju nie aku google image. dan rupenye, nie design dari satu blogshop nie.  modishmodehouse.com
cube la tengok! sangat sangat cantek dan boleh buat mata jadi blink2 tau! haha. eh. artis pun pakai tau!

*erra fazira*

kalu buat baju kurung, mungkin aku berani lagi. tp mesti pilih kaler soft je..haha..kalu buat pakai seluar, mungkin tidak. tapi orang dulu2 pun ade pakai gak. kan? :)

p/s: nie bukan contest blogshop atau ape. ini pengenalan color block. hahaha

p/s lagi: ala. dalam kehidupan kite pun kite pakai gak kan? suar itam, baju putih, tudung pink, beg mcm2 warna. itu pun color block jugak ape! keh3

No comments:

Post a Comment

Followers