Thursday, October 20, 2011

updated!

hei! :)

misi craving for foods aku masih lagi berjalan macam biasa! weehuuu~ da touch down one food dengan jayanya. pasni ape lagi foods yang rela hati nak ditouchdown kan? hihihi. bia lambat, janji dapat :D

1) ikea's meatball!. aku selalu tengok orang sekalian fb makan benda nie. n feedback semua bagus bagus. jadi aku nak try!

2) seoul garden lagi. serious. makan sekali hari tu macam tak cukup plak. hehe.

3) chilli's. tgk die punye portion of food. gulp. puasa seminggu tahan nie! nmpk yummy sangat :D

4) tutti frutti. yeah! da de kat bangi. tapi xleh makan selalu. satu mangkuk da cecah belas belas.

5) full house. tgk tempat pun da kawaiii giler! :D

6) steak segala steak! da lameee giler tak makan. 

* berjaya makan steak kat kg baru. Alhamdulillah~

7) bubba gump, the curve, damansara.

8) red velvet cake! nak try buat one day :)

9) macarons! dengan warna yang pelbagai.


 ohh. baru aku perasan. ade lagi dua yang da rase. red velvet kek aku da try wat dulu. macarons pun da berjaya rasa. ahh! nak tambah wish list baru.


10) pavlova~ nak try wat.


11) triffle? da buat.
 

bile tak bekerjaya lagi nie. ape boleh buat? handalkan langkah di dapur je la. =p

No comments:

Post a Comment

Followers