Tuesday, October 18, 2011

orang lain nak kawen, aku pun nak..haha

bile nak start menaip je, mesti terkaku, tergamam, terberhenti, dan segala punye TER la yang ade..sebab mood nak menaip, bukan selalu ade..aiyak! 

jauh perjalanan, luas pemandangan. eceh. nape? sebab semlm jadi wedding planner aleh n kak haida. ape? wedding planner? tang planner mane pun aku taktau. takat bawah bon*** (bak kata aleh) n perut je. mane nak plan plan nye? keh3. sajee. da puas dok umah. jadi orang gi beli barang barang, aku follow je la. dari tempah kad kahwen. dok situ da berjam jam. pastu ke sogo. cuci mata. ottoke? sangat sangat chantek semua beg!! dapat cuci mata je la. makan makan. test minyak wangi.

pastu ke ikea. ape? ikea? tempat yang dah lame gile aku nak pegi. tu untung ikut aleh n kak haida. hihi. selain makanan was fully sponsored, dapat gak jalan jalan. tp seperti yang dijangka, mesti aku tido dalam kete. haha. masuk je ikea. mata aku da tertarik kat semua items yang ada dalam tuh. dari kerusi, meja makan, bilik tidur, furniture, katil, almari, tema warna, lampu lampu, pinggan mangkuk, everything aku suke! n sagt suke artificial flower yang dijual even bunga tipu je pun, tp tetap chantek. n the vase, y pelbagai bentuk, warna, saiz, semua aku suke! ingat nak beli. tp nt la. bilik ngah penuhh. hehe.

dan dalam banyak banyak barang. satu benda je aku beli. dan smp sekrg, aku rase nape aku beli? haha


can opener ikea! haha. dan semestinye warna hijau la y aku pilihkan? kan? kate feveret kaler. mestila hijau! heee~ *kenyit kenyit mata* 
reason aku beli? sebab nmpk comel dengan warna yang pelbagai (padahal 4 warna je..hehe) dan secara jujurnye jugak, aku tak reti gune punnn. keh3.. dan paling menggembirakan. ikea meatballs yang sangat sangat aku nak makn, dapat gak aku makan. alhamdulillah~

p/s: smp sekrg, masih lagi job hunting. dan aku masih terkenang kenang 1st time gi interview hari tu. ahh. i need to improve myself. soft skill itu penting. influence in English also important! sangat sangat! 

No comments:

Post a Comment

Followers