Sunday, June 5, 2011

saturday 5/6/2011

*credit to kawan dila :) *
Assalamualaikum~
nampak tak gambaq kat atas? nmpk? hehe. A BIG CONGRATULATION TO FADILA RAZALI & AMIRAN NGAH. huuu. da kawen da kawan baik aku sorang nie. masih tak percaya. rasa macam semalam je baru kenal kenal, rasa macam semalam je baru kuar jalan jalan. sobs sobs. tapi memg baru semalam aku gi wedding die. 

haa. tu la keje aku semalam. unbelievable. aku gi jalan jauh ke pahang. woot3. dengan zera, zurin dan coen. :) long time tak jumpe diorang. tapi aku da janji ngan dila. tunang die, aku tak gi. jadi wedding die aku WAJIB pergi. Alhamdulillah. mak abah memahami hasrat hati anaknye. hahaha. 

pagi pagi aku da bangun. semangat je. padahal malam tuh, dah dok mimpi, nangis2 tak pat gi wedding dila. sengal je rasa. bila bangun2, terus cakap "oh. mimpi rupenye" oh myy. hang tengok dila, sampai ke mimpi tau wedding hang nie. before nie, mimpi dia da akad. tapi aku takdak. esoknye, aku dtg umah die, tp pakai suar jer. ceh. penangan kawan baik kawen. gini la jadinye. pasni mimpi dila ngandung pulak! hhihih. =p

kitorg gerak dalam kol 10 lebih dari bangi. Masya Allah, perjalanan pegi memg banyak gile kete! cuti sekolah kan. tp selamat smp jugak dalam kol 1.30 lebih2. nampak amer juga. die dtg ngan family. hehe. wa sangat jiwa kental, jadi wa tak nanges pun semalam. :p (poyo je. balik umah. ce habaq sapa nanges!) kitorg lepak2 smp pukul 5.30 ptg baru balik. balik wa drive. gulp. gulp. honda wa cakap sama korang. 1st time woo. tapi diorg yakin wa leh bawa, jadi wa memg boleh bawa. hehe. Alhamdulillah. sampai wa berangan, da keje nanti, kumpul wet, nak beli kete macam tuh. :p 

dalam kol 7.30 da sampai area KL, pi anta telo kat lrt BTS. pastu terus jalan sampai kat seksyen 3, bangi. dan Alhamdulillah. tak jem pun time balik. banyak kete normal la kan. kat umah coen, kitorg switch driver balik. hee. (nmpk mak ayah aku, ade kene sembelih) tapi aku da cite da kat ayah aku. hee. die ok je. lek je. 

- masih tak caye, dila da kawennn.  to dila. if u ever read this. jaga diri baik2. jaga abg miran baik2 jgak. heh. jaga rumah tangga baik2. jgn garang2 =p beranak cepat2 eh. nanti kitorg mai umah hang lagi. da ingat jalan senang sikit pasni. heh. masak sedap sedap. aku rindu sangat5 kat hang. rindu gile5. dan yang lain2 jugak :(
bestfriend forever sampai akhirat :)

No comments:

Post a Comment

Followers