Sunday, June 12, 2011

hypersuka! :)

Assalamualaikum! :)

ngahhh~ hujung minggu memg tiap2 minggu aku tunggu. haha. ayt pun mcm kel bile da hujung minggu. ;p
siang tadi, pi alamanda dengan aleh. kak haida. n tembun. takde beli ape. usha usha kasut. beg. baju. huuu. menahan rasa nak beli kasut n beg~ keje dulu baru beli satu satu ye.

baru terpk tadi. agak agak kan, boleh tak kalu aku keje kat umah je, tapi ayah yang bagi gaji? aku buat la hape hape. kemas umah ke. masak ke. beli brg dapur ke. janji takdak interview. bile t'pk je tntg interview, terus aku takut. like, butterfly in my stomach? goosebump? biaselah. tak penah interview kan. huu. takpe. will do my best! emm!

oh. aku hypersuka jugak sebab got present baju dari kak taten! hehe. dah la malu jer tadi. :o

*tok tok tok (kak taten n faiz berebut ketuk pintu) haha. hiperbola je.

ya: akak nak gosok baju ke?

akak: aah.

*akak masuk. aku layan tembun jap. pastu tutup pintu*

akak: nah. (sambil hulur baju)

*aku amik je la. igt akak nak tunjuk baju je. hehe*

aku: keciknye kak! baju akak ke nie? kalu akak pakai muat la..

akak: tu akak belikan tok ya tuh.

aku: haa? tok ya ke? hehehe. (dahla aku da terlepas cakap td, baju tuh kecik)

akak: aah. tp tula. free size tuh. hehe.

aku pun try la kan. hehe. sekali muat! cume memg nmpk baju tuh mcm kecik. bile pakai,  y pertama, memang selesa, tak ketat sgt, bahagian lengan pun muat, die fit tapi labuh ke bawah. ehehe. dan nampk aku kurus la sikit. haha.
*aku da tersengih sengih kera da. lebar gile senyum. biasela. dapat baju baru, gembira la~ hehe*


sangat flora2 kan? kan? hehe. tapi aku tak kesah sebb sedap baju nye. n baru perasan. memg takde pun baju bunga2 dalam almari aku. sume plain. n kaler pun aku suke. hehe. mekaseh kak taten! :)

1 comment:

  1. berflorallll la ko pakai bju nih mira...:)

    p/s...rindu ko la...

    ReplyDelete

Followers