Sunday, February 13, 2011

hey! assalam :)

rasa masyuk plak bila tinggal sorang kat umah. ehe. (ayat penguat hati jer). bapak boring bile tinggal umah sorang2! sebab takde dengar bunyi ape pun selain tv kipas cicak kertas bergesel dan perot aku yang berkeroncong. (oke. tipu jeee.heh) bosan sebab takde sape untk aku cari pasal. hesh. kalu ade si YB (yang besar) kat rumah nie bagus gak.

tapii..tetap malam tadi aku berjaya tido dengan nyenyaknye! semua gara gara tak tido pada malm sebelumnye. sebab? tengok citer 1 litre of tears! bengkak bengkak mata nie. ish. sedih takleh nak kata. :'(

paginye plak, sebab tido setengah jam jer. pukul 6 smp 6.30 pagi jer. sbb ayit kejut. p.cik manaf da meninggal. T_T innalillah..huhu. terkedu. sampai aku dok jer atas katil berpk. dan akhirnye, aku tak balik pun.
dan till now, aku serba salah sikit sebab tak balik ziarah jenazah.

ayat penyedap mak aku "takpela. doa dari jauh jer" huhu..terbayang bayang aku muke mak itam, muke kak nor, muke semua orang. semoga mereka semua tabah menghadapi dugaan nie. jenazah da siap dikebumikan malam tadi. kesian kat arwah sebenarnye. sebab arwah menghembuskan nafas terakhir tanpa family di sisi sebb masa tu, arwah gi langkawi, ikot rombongan polis pencen. semoga arwah ditempatkan di kalangan orang yang diberkati. al-fatihah.

setiap yang hidup, pasti akan pergi juge. tanpa mengira usia, darjat, pangkat semua. gunakanla masa yang ada ini untuk beramal sebanyak mungkin. sebab kita taktau bila nyawa kite pula yang akan di ambil.

No comments:

Post a Comment

Followers