Monday, February 7, 2011

25 fakta rawak! :D

da berkurun rasenye aku baca entry dr hazirah hamzah tentg 25 random facts about me! nie. dan kalu tak silap sy kan, kan..name sy ditag! kan awak? teeheee!~ :D

jadi sebagai org y sangat "rajen" men tag tag nie, sy akan buat la ye~

1) mcm biase la. wajib kot y nie. heh. nama nur amirah binti amran.
2) y ini pun wajib! sile ingat :) lahir 29 dis 1989.
3) kelantan celup! :D
4) anak tunggal pmpn dr 6 beradek!
5) 1st time dok asrama time matrik. giler tangkap leleh time annouc mak ayah sile keluar dr bilik anak2. time 1st day tu daftar masok matrik tuh..hehe
6)mempunyai tahap kemalasan yang tinggi! tapi2..eip2..bile mood rajen aku dtg, satu umah nie aku vakum, n moop. but still, susahhh la kan nak tengok. heh
7)kuat tido! kuat makan!
8)semestinye tahap kebinaan badan sgt tinggi yer! ilang azam nak diet bagai..@_@
9)ehhh..lupe. skang tahun akhir kat ukm. doakan yer supaya habes dengan jayanya. amin~
10) aku matang! heee~ snagt matang! percayala~
11) aku suke kalu nak cakap aku anak jati bangi =p sebab dr sekola rendah smp menengah, aku kat sini jer. dan sekrg pun kat bangi lagi!
12)suke berangan~ ngeee~ :D
13)ade ramai kawan baik! :D sayang mereka ketat2!
14)suke duduk kat rumah. once aku da balik umah, aku malas nak kuar da.
15) tapi, bile mood jalan aku ada, even kat warta bangi pun, aku sanggup! heheh~
16) kaki selendang. jangan bagi tgk laci aku, compem byk shawls jer.
17) suke tengok wet melayang dr purse. *runsing2*
18)bole dikategorikan sebagai pendiam. ngeh3~
19) suke dgr org bercerita..sebab tuh aku diam..
20) susah nak marah orang lain. tp kalu aku marah, maksdnye, gunung berapi da meletup!
21) suke pendam masalah sorg2~
22) susah nak melawan..
23)azam nak joging seminggu sekali..hmmpp? hampes! haha~
24) sedang belajar tok berdikari ..ececece~
25) but still..takleh berenggang langsunggg ngan family..

heh~ so, da hbs sesi merepek meraban aku..
dijemput ye, sape sape..agak agak nak buat tuh..silekan! takde paksaan :)

No comments:

Post a Comment

Followers