Saturday, April 3, 2010

suddenly..i miss them very much..

tetibe jer aku t'igt arwah atok2 n nenek2 ku..
huhu~
khamis tuh kuar n maghrib gi smyg kat masjid bangi..
time tuh diorg bace yassin..
haih~
pastu trus t'igt arwah atok n nenek ku..
haih~bergenang tok smntr..
tp aku syukur..
coz..time arwah nenek aku pergi ari tuh..
aku sempat balik..bacekan yassin..n tgk arwah dikapankan..
aku sempat tgk wajah arwah tok kali terakhir..
huhuhu~
terase sedikit kekurangan..
pasni..da tade da y pgl aku 'ira'..
da takde da y layan bile kitorg balik kg..
igt lagi..seboleh2nye..kalu kitorg balik kg an..
arwah nenek mesti nak hidang gak makanan..
wpon kitorg dtg kejap je..
nt mesti raye pon da rs kosong sikit..
haih~
dulu..drjh 6..tak smpt nak tgk muke arwah nenek (belah mak)
sebb de exam..
time matrik plak..x sempat tgk muke arwah atok (belak mak)..
lambat 30 minit jer..org kg da kebumikan da..huhu~
tak semua nya akan kekal kat dunia nie..
people dat we love will leave us 1 day..
semoga arwah2 dicucuri rahmat Ilahi..amin~

No comments:

Post a Comment

Followers