Thursday, January 27, 2011

i just need someone

agak ketinggalan la kalu sy kate sy baru tgk citer ketika cinta bertasbih 1&2 kan? heh. takpela. janji sy da tengok. :)

sepnjg satu hari nie, which it was wed. i felt aching inside here. taktau nape. rasa takde mud sgt2. maybe sumting had happen malam sebelumnye, iaitu selasa malam rabu. ape jadi? ape jadi? let keeps it as secret. hmm~
till now, the pain tak pegi lagi.
even aku da pegi teman kawan2 gi beli barang nk sambut bday tunang dila, which rase macam excited giler! sebab macam mak mak gi beli barang dapur. haha! but still..bila da selesai, da anta diorg balik, still the pain is here.

even aku da gi amik kak syateen. n kitorg singgah tutti frutti..sebab bday boy nak rasa. and even kak syateen bayarkan sume, but still..bile smp rumah, the pain still ada.

even aku bzkan diri dengan basuh kereta petangnye, but still, aku terkenang2. nak nanges? air mata taknak kuar.

so, ape aku buat, i choose nak tgk citer. dan citer ketika cinta bertasbih jadi pilihan :)
sumpah bermakna sgt crite nie. dan meleleh pun air mata nie. dan rase mcm nak kuar lagi. hehe!
but still, i have to keep strong. perjalanan hidup aku jauh lagi. bak kate ade org tuh, aku tak cukup lihat lagi dunia nie. aku tak cukup pengalaman lagi. ok. fine.

try to keep positive thinking in my mind. nak taknak i have too.
and right now, my mind is running like a computer. like a cd,putarkan crite.
and i don't know macam mn nak crite.
so. what i do? hehe! aku pendammmmm smp aku rase nak terpadam! aku pendammm smp aku rase nak meletup. aku pendammm smp aku rase aku nak lari jauh2. *good choice!*
heheh. malas nak merepek da!

toodles!

No comments:

Post a Comment

Followers